واگذاری ۲۰۱ واحد مسکن به مددجویان استان مرکزی

واگذاری ۲۰۱ واحد مسکن به مددجویان استان مرکزی
آبان 12, 1400
447 بازدید

 با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛ واگذاری ۲۰۱ واحد مسکن به مددجویان استان مرکزی اراک– ۲۰۱ واحد مسکن با حضور رئیس کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت در استان مرکزی واگذار شد. به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان مرکزی ، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد […]

 با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛
واگذاری ۲۰۱ واحد مسکن به مددجویان استان مرکزی

اراک– ۲۰۱ واحد مسکن با حضور رئیس کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت در استان مرکزی واگذار شد.

به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان مرکزی ، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با حضور در شهرستان خمین، ضمن واگذاری یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۲۰۱ واحد مسکن در سراسر استان، گفت: برای ساخت این تعداد مسکن ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که از این میزان بیش از ۱۴ میلیارد تومان کمک خیران و سهم خانواده‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۴۸۷ واحد مسکونی دیگر نیز در استان آماده تحویل به مددجویان خواهد شد، افزود: همچنین هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و خیران تا ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به ولی‌نعمتان در استان مرکزی تحویل خواهد شد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان در حال ساخت است، ادامه داد: از این تعداد ۳۵۰۰ مورد پروانه ساخت دریافت کرده و در مرحله اجرا است.
بختیاری خاطرنشان کرد: برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن، تفاهم‌نامه همکاری با سپاه، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد شده است که باید در مدت ۲ سال احداث و تحویل مددجویان
شود.
وی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال جاری ۲۵ هزار واحد مسکن در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شده است ۳۶۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال برای مددجویان کمیته امداد ساخته شود که امیدواریم با تسهیلات ارائه شده، کمک‌های خیران و حمایت‌های دولت، پس از چهار سال مددجوی فاقد مسکن نداشته باشد.