وزیر کشور شهردار پیشنهادی شورای اسلامی اراک را تایید کرد

وزیر کشور شهردار پیشنهادی شورای اسلامی اراک را تایید کرد
آبان 8, 1400
525 بازدید

وزیر کشور شهردار پیشنهادی شورای اسلامی اراک را تایید کرد اراک– دکتر علیرضا کریمی بر اساس حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار اراک انتخاب شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: وزیر کشور با صدور حکم؛ شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر اراک را منصوب کرد. سید […]

وزیر کشور شهردار پیشنهادی شورای اسلامی اراک را تایید کرد

اراک– دکتر علیرضا کریمی بر اساس حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: وزیر کشور با صدور حکم؛ شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر اراک را منصوب کرد.
سید وحید میر نظامی، با تقدیر از وزیر کشور برای اعتماد به انتخاب شورای اسلامی شهر اراک افزود: در متن حکم وزیر کشور که برای انتصاب شهردار اراک صادر شده آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱-۳-۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر اراک، دکتر علیرضا کریمی به سمت شهردار اراک منصوب می شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اراک، همچنین مراسم معارفه دکتر علیرضا کریمی شهردار اراک، در هفته جاری و با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره شورای ششم اسلامی شهر اراک، با وحدت و همدلی اعضای شورا با شهردار اراک و همچنین سایر مدیران و مسئولین استانی و شهری، آینده‌ای روشن با رشد همه جانبه، برای شهرمان اراک رقم بزنیم.