پاسخ شهرداری اراک به دروغگویان

پاسخ شهرداری اراک به دروغگویان
خرداد 24, 1400
425 بازدید

این روزها وعده های انتخاباتی رنگارنگی به گوش میرسد که برخی از این وعده ها در حد آمال و آرزو باقی می مانند و نمیتوان امیدی برای تحقق آن داشت. ارائه هر گونه وعده کذب قدرتی می تواند جاذبه زیادی برای افزایش رای بوجود آورد اما به راستی تا چه هنگام افکار و اعتماد مردم […]

این روزها وعده های انتخاباتی رنگارنگی به گوش میرسد که برخی از این وعده ها در حد آمال و آرزو باقی می مانند و نمیتوان امیدی برای تحقق آن داشت. ارائه هر گونه وعده کذب قدرتی می تواند جاذبه زیادی برای افزایش رای بوجود آورد اما به راستی تا چه هنگام افکار و اعتماد مردم به بازی گرفته شود؟

چندی پیش یکی از کاندیدای شورای کلانشهر اراک که سابقه پست مدیریتی در شهرداری اراک داشته ادعا کرد: با عنایت به اینکه عمده فعالیت های عمرانی و خدماتی در شهر توسط نیروهای زحمتکش شرکتی و حجمی انجام می شودکه متاسفانه زحمات این قشر زحمتکش در هیچ دوره ای به خوبی دیده نشده است. انشالله پس از ورود به شورای شهر در اولین اقدام موضوع تبدیل وضعیت ایشان و همچنین ساماندهی قرارداد های کارگران در دستور کار قرار می گیرد.
این در حالیست که این وعده انتخاباتی امکان تحقق نخواهد داشت چرا که بلافاصله شهرداری جوابیه ای برای این دسته از کاندیدا که با افکار نیروهای قراردادی و شرکتی بازی کرده ، جوابیه ای صادر کرده که به شرح زیر است:
نظر به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهر اراک قرار داریم متاسفانه برخی کاندیدا با دادن شعارها و وعده های تبلیغاتی غیر واقعی مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی پیمانکاران، سعی در جذب آرای پرسنل زحمتکش شهرداری را دارند ، بدینوسیله اعلام می دارد مسائل مربوط به استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای انسانی شهرداری در صلاحیت مراجع قانونی مربوطه در استانداری و سازمان شهرداری ها و وزارت محترم کشور می باشد و اعضای شورای شهر هیچگونه دخالتی در این امور ندارند.لذا با توجه به سوابق وعده دهندگان که در عمر کاری خود هیچ گام مثبتی در راستای احقاق حقوق و ارتقاء شغلی پرسنل و کارگران شهرداری برنداشته و صرفا سنگ خود را بر سینه زده اند ، از کلیه پرسنل تقاضا دارد فریب این وعده ها را نخورند و خود را درگیر نارضایتی های آتی نکنند.