پیکار بوکسورهای نونهال استان مرکزی با قهرمانی اراک پایان یافت

پیکار بوکسورهای نونهال استان مرکزی با قهرمانی اراک پایان یافت
مهر 22, 1400
672 بازدید

پیکار بوکسورهای نونهال استان مرکزی با قهرمانی اراک پایان یافت اراک– دبیر هیأت بوکس استان مرکزی گفت: مسابقات بوکس نونهالان استان مرکزی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در اراک برگزار شد. میلاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهارکرد: پیکارها در ۸ و زن […]

پیکار بوکسورهای نونهال استان مرکزی با قهرمانی اراک پایان یافت

اراک– دبیر هیأت بوکس استان مرکزی گفت: مسابقات بوکس نونهالان استان مرکزی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در اراک برگزار شد.

میلاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهارکرد: پیکارها در ۸ و زن در خانه بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد که در نهایت؛ در وزن ۴۰ کیلوگرم سینا رشیدی پور از اراک؛ در وزن ۴۳ کیلوگرم امیرحسین ایزدیان از اراک؛ در وزن ۴۶ کیلوگرم عماد بابایی از شازند؛ در وزن ۴۸ کیلوگرم آتیلا موسوی از ساوه؛ در وزن ۵۲ کیلوگرم عماد عرب از اراک؛ در وزن ۵۵ کیلوگرم حسن رجبعلی از اراک؛ در وزن ۶۸ کیلوگرم مانی نگهبان از ساوه و در وزن به اضافه ۷۱ کیلوگرم امیرسام احمدوند از اراک مقام های اول را کسب کردند.
دبیر هیأت بوکس استان در مرکزی افزود: در رده بندی تیمی هم؛ اراک بر سکوی نخست ایستاد ساوه نایب قهرمان شد و شازند نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.
فرزانه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سهمیه استان مرکزی در پیکارهای المپیاد استعدادهای برتر کشور ۴ سهمیه است؛ بنابراین سینا رشیدپور؛ حسن رجبعلی؛ عماد عرب و امیر سام احمدوند به این پیکارها اعزام می‌شود. همچنین ولی الله امیدی نیز به عنوان مربی تیم را همراهی می کند.


گفتنی است؛ قاسم محمودی؛ سید حمید صفایی؛ حامد نادری و احمد آنجفی داوری مسابقات را برعهده داشتند. مسابقات با نظارت احمد میرزایی رئیس هیأت بوکس استان مرکزی پیگیری شد.

برچسب‌ها: