پیک ششم پشت دروازه استان مرکزی مردم جدی بگیرند / شهرستان تفرش قرمز، محلات و‌ خمین نارنجی شدند.

پیک ششم پشت دروازه استان مرکزی مردم جدی بگیرند / شهرستان تفرش قرمز، محلات و‌ خمین نارنجی شدند.
آبان 15, 1400
394 بازدید

پیک ششم پشت دروازه استان مرکزی مردم جدی بگیرند / شهرستان تفرش قرمز، محلات و‌ خمین نارنجی شدند. اراک–رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت؛ متاسفانه این روزها شاهد فراز و نشیب های زیادی در رابطه با کرونا هستیم. به گزارش خبرنگار سایت خبر چشم براه؛ دکتر سید محمد جمالیان گفت؛ در آخرین اعلام رنگ بندی […]

پیک ششم پشت دروازه استان مرکزی مردم جدی بگیرند / شهرستان تفرش قرمز، محلات و‌ خمین نارنجی شدند.

اراک–رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت؛ متاسفانه این روزها شاهد فراز و نشیب های زیادی در رابطه با کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبر چشم براه؛ دکتر سید محمد جمالیان گفت؛ در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان ،شهرستان تفرش که هفته ی گذشته در وضعیت نارنجی به سر می برد،به رنگ قرمز درآمده است.

وی افزود: همچنین در این اعلام رنگ بندی شهرستان های،اراک،ساوه،محلات و خمین در وضعیت نارنجی قرار دارند.

جمالیان اظهارکرد: شهرستان های زرندیه، فراهان،کمیجان، آشتیان، خنداب، شازند و دلیجان نیز در وضعیت زرد قرار دارند و هر لحظه ممکن است دستخوش تغییرات کرونایی شوند.

دکتر جمالیان در ادامه بیان کرد: متاسفانه این روز ها کرونا ‌و‌ موارد ابتلا و بستری دائما در حال فرار و فرودهایی است و جابجا شدن شهرستان ها از رنگ های مختلف و تغییر آنها در هفته ی بعد گواه این ادعا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان تفرش هفته ی گذشته نارنجی بود اما این هفته به رنگ قرمز درآمده، همچنین شهرستان های محلات و خمین که هفته ی گذشته زرد بودند به رنگ نارنجی درآمده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد شهرستان های قرمز در این هفته از ۲۹به ۳۳مورد رسیده است، زنگ خطر پیک ششم به صدا در آمده است و این بیماری با کوچکترین غفلت دوباره اوج گرفته و ممکن است برای مردم ساکن در شهرستان ها مشکلات و تهدیداتی را در پی داشته باشد.

وی ببان کرد: بدون شک‌ در حال پیشروی به سوی پیک ششم هستیم و‌این اتفاقی دور از ذهن نبوده است، زیرا ماهیت این اپیدمی این گونه است و مردم هم باید پیک ششم و این بیماری را همچنان جدی بگیرید و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها و واکسیناسیون را در اولویت زندگی خود قرار دهند.