کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری در اراک برگزار شد

کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری در اراک برگزار شد
خرداد 6, 1402
165 بازدید

کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری در اراک برگزار شد اراک–پایگاه خبری چشم براه: کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری با هدف آموزش های توجیهی؛ روانشناسی؛ ایمنی؛ بهداشت و قوانین راهنمایی و رانندگی در فرهنگسرای اراک برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و […]

کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری در اراک برگزار شد

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
کارگاه آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری با هدف آموزش های توجیهی؛ روانشناسی؛ ایمنی؛ بهداشت و قوانین راهنمایی و رانندگی در فرهنگسرای اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، سرپرست این سازمان در کارگاه آموزشی گفت: هدف ما ایجاد رضایت در امر جابجایی مسافران درون شهری است.
عبدی در ادامه ابراز امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری شهروندان در خصوص رعایت نظافت و حفظ اتوبوس از هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری شود.
بر اساس این گزارش در این کارگاه آموزشی رضایی در خصوص مسائل روانشناختی و روانشناسی، محمودی درباره بهداشت فردی و محیط و سرهنگ صالحیان در مورد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به صورت تخصصی مطالبی بیان داشتند.
گفتنی است، در پایان تکلو رئیس HSE شهرداری اراک به مسائل ایمنی و بهداشت و ارگونومی پرداخت و توضیحات لازم را به رانندگان ارائه کرد.