کانون اصلاح حرکتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دلیجان گشایش یافت

کانون اصلاح حرکتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دلیجان گشایش یافت
آبان 2, 1400
460 بازدید

کانون اصلاح حرکتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دلیجان گشایش یافت دلیجان– کانون اصلاح حرکتی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان همزمان با میلاد مبارک رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان؛ مدیر سالن […]

کانون اصلاح حرکتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دلیجان گشایش یافت

دلیجان– کانون اصلاح حرکتی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان همزمان با میلاد مبارک رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان؛ مدیر سالن های ورزشی آموزش و پرورش این شهرستان در آیین افتتاح این مرکز؛ اظهار کرد: سوادحرکتی؛ ترکیبی از تسلط بر مهارت های بنیادی حرکتی و ورزشی است که کودکان را قادر می‌سازد تا حرکات مداوم محیط پیرامونش را نگاه کند و تصمیم گیری دقیقی بر اساس درکش از محیط داشته باشد.

حسین سعیدیان با اشاره به اینکه امسال ۳۰ درصد از مدارس ابتدایی شهرستان دلیجان مجری این طرح است؛ افزود: انتظار می‌رود با همکاری مدیران مدارس و دبیران ورزش از این مرکز استفاده بهینه شود.

گفتنی است این مرکز با زحمات و پیگیری‌های مستمر حسین سعیدیان مدیر سالن های ورزشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان تجهیز و راه اندازی شده است.