کاهش ۱۶ درصدی جان‌باختگان ترافیکی درون شهری استان مرکزی

کاهش ۱۶ درصدی جان‌باختگان ترافیکی درون شهری استان مرکزی
مهر 21, 1400
455 بازدید

رئیس پلیس راهور استان مرکزی: کاهش ۱۶ درصدی جان‌باختگان ترافیکی درون شهری استان مرکزی اراک– رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: نیمه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش کشته شدگان ترافیکی درون شهری را شاهد هستیم. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید علی حسینی در همایش نمونه‌های […]

رئیس پلیس راهور استان مرکزی:
کاهش ۱۶ درصدی جان‌باختگان ترافیکی درون شهری استان مرکزی

اراک– رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: نیمه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش کشته شدگان ترافیکی درون شهری را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید علی حسینی در همایش نمونه‌های ترافیکی استان مرکز در اراک با اشاره به اینکه نهادینه شدن آموزش در استفاده صحیح از وسایل نقلیه موجب کاهش سانحه رانندگی درون شهری در استان شده است، افزود: همچنین عدم آگاهی رانندگان موجب بروز رفتارهای پرخطر از جمله تصادفات می شود. و فرهنگ سازي در استفاده مناسب از وسايل نقليه همواره از ضرورياتي است كه بايد از سوي متوليان فرهنگ ترافيك بدان توجه شود.

وي نمونه های ترافیکی را بازوان توانمند پليس در ارتقاء فرهنگ ترافيکي افراد جامعه دانست و افزود: يكي از پيام هاي مهم اين همايش، بيان اين نكته کليدي است كه نيروي انتظامي به تنهايي در حل معضل و مشكلات ترافيكي موفق نبوده و بايد علاوه بر نهادهاي ديگري كه در عرصه ترافيك درگير هستند؛ شما نمونه های ترافیکی نيز ياريگر پليس در آموزش قوانين راهنمايي و رانندگي به شهروندان باشيد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی تصادفات فوتی در نیمه نخست سال جاری گفت: پلیس راهور یکی از مردمی ترین یگان های در خدمت و ارتباط تنگاتنگ با آحاد جامعه به شمار می رود.

سرهنگ حسینی با اشاره به نقش اساسی مشاركت مردم در عرصه هاي مختلف اجتماعي و به ويژه در حوزه فرهنگ ترافيك بیان داشت:خوشبختانه با اقدامات آموزش و مشارکتی صورت گرفته شاهد روند کاهشی در حوزه تصادفات جرحی درون شهري در استان مرکزی هستیم .
وی به بیش از ۷۰ هزار ماموریت ابلاغی در حوزه پلیس راهور استان مرکزی طی ۶ ماه نخست سال جاری اشاره و اظهار داشت: در بحث اجرائیات پلیس راهور استان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ هزار خدمت به شهروندان ارائه کرده است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی، از صدور ۱۵۰ هزار گواهینامه در استان مرکزی در سال جاری خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ هزار خودرو در این مدت شماره گذاری شدند.
سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه پلیس راهور استان در تلاش است با اقدامات فرهنگی و مردم محور در حوزه های ترافیکی شاهد کاهش حوادث و افزایش سطح آگاهی و قانونمندی شهروندان باشد.

برچسب‌ها: