کتابداران سکان‌داران کشتی نجات فکر و اندیشه انسان ها هستند

آبان 29, 1400
472 بازدید

سر پرست نهاد کتابخانه‌های مرکزی؛ کتابداران سکان‌داران کشتی نجات فکر و اندیشه انسان ها هستند اراک– سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: کتاب‌ها نقش کشتی نجات تفکر و اندیشه انسان ها را برعهده دارند و به تعبیر درست کتابداران نیز سکانداران این کشتی هستند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سکینه خاتون مهدیان […]

سر پرست نهاد کتابخانه‌های مرکزی؛
کتابداران سکان‌داران کشتی نجات فکر و اندیشه انسان ها هستند

اراک– سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: کتاب‌ها نقش کشتی نجات تفکر و اندیشه انسان ها را برعهده دارند و به تعبیر درست کتابداران نیز سکانداران این کشتی هستند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سکینه خاتون مهدیان پور در آیین تجلیل از کتابداران؛ کتابخوانان و مروجان کتاب استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب؛ با حضور معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد؛ کتابخوانی را بهترین و تاثیرگذارترین رسانه عنوان کرد و گفت: این رسانه عمیق و تاثیرگذار در افکار و فرهنگ جامعه هرگز رنگ و بوی کهنگی به خود نمی گیرد و البته نیاز است جایگاه آن به خوبی حفظ و ارتقاء پیدا کند و فرهنگ کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.
وی اظهار کرد: کتابخانه‌ها؛ پایگاه فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند و تلاش‌هایی که در کتابخانه ها انجام می شود از زاویه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.