کشف محموله سوخت قاچاق در شازند

کشف محموله سوخت قاچاق در شازند
مهر 11, 1400
364 بازدید

  اراک– فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۴ هزار لیتر نفت خام کوره قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شازند خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سردار حسن مفخمی شهرستان گفت: این میزان محموله نفت کوره قاچاق، در عمليات توقيف یک دستگاه کامیون کشنده در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند […]

 

اراک– فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۴ هزار لیتر نفت خام کوره قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شازند خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سردار حسن مفخمی شهرستان گفت: این میزان محموله نفت کوره قاچاق، در عمليات توقيف یک دستگاه کامیون کشنده در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند کشف شد.

وی بيان داشت: مأموران انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در انجام تحقيقاتي از جابه جايي سوخت به صورت قاچاق توسط يك دستگاه خودروي کامیون کشنده در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وي خاطر نشان كرد:‌ در مراحل تحقيقات پليس، خودروي مورد نظر حین تردد در یکی از محورهای اطراف شهرستان شازند شناسایی و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مركزي افزود:‌ در بازرسی از این خودرو، ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.