کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی قاچاق در استان مرکزی

آذر 15, 1400
402 بازدید

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی قاچاق در استان مرکزی   اراک– رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال آبان سال جاری دراستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ […]

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی قاچاق در استان مرکزی

 

اراک– رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال آبان سال جاری دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد عقیل سلگی بیان داشت: به منظور تحقق اهداف شعار سال۱۴۰۰ و پيشگيري از استفاده غیرقانونی از انرژي گران بهای برق، با تعامل فراگیر با اداره برق استان، مبارزه با فعالیت غیرقانونی افراد در استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق، در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از منازل استان مرکزی در آبان ماه سال جاری خاطر نشان کرد: در این مدت، ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی دستگاه های قاچاق کشف شده در این مدت افزود: پلیس براساس قانون، همچنان با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور، برخورد قاطع کرده و با تمرکز بر اقتصاد اسلامی، از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت همگانی و امنيت جامعه اسلامی بهره خواهد برد.