کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خمین

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خمین
آبان 23, 1402
44 بازدید

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خمین اراک — پایگاه خبری چشم براه: جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان خمین از یک دستگاه تریلر حامل سوخت خبر داد. به گزارش خبرگزاری چشم براه سرهنگ احمد رضا چگني گفت: در تداوم طرح های عملیاتی […]

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خمین

اراک — پایگاه خبری چشم براه:
جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان خمین از یک دستگاه تریلر حامل سوخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری چشم براه
سرهنگ احمد رضا چگني گفت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت، تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه حمزه لو شهرستان خمین در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودروی تریلر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.
وي خاطر نشان كرد:‌ در عملياتي اين خودرو توقيف و در بازرسي مأموران از آن مشخص شد كه حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل به صورت غير مجاز و قاچاق مي باشد.
جانشین فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به اينكه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.