کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی
مهر 21, 1400
435 بازدید

کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی اراک– رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ما نیز) قاچاق از ابتدای ماه جاری تاکنون در استان مرکزی کشف و ضبط شده است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سرهنگ محمد عقیل سلگی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی […]

کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

اراک– رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ما نیز) قاچاق از ابتدای ماه جاری تاکنون در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سرهنگ محمد عقیل سلگی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پرچمدار امنیت اق همتصاد در جامعه است، اظهار کرد: نیروی انتظامی با هدف تحقق اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی و نیز رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوشش در این زمینه دریغ نمی‌کند.

وی افزود: برهمین منظور تحقق اهداف شعار سال جاری و پیشگیری از استفاده غیرقانونی از انرژي گران بهای برق، از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون با تعامل فراگیر با اداره برق استان مرکزی، مبارزه با فعالیت غیرقانونی افراد در استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق، در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال( ماینر) قاچاق از منازل و كارگاه هاي مختلف در استان مرکزی در مهر ماه سال جاری خاطر نشان کرد: در این مدت ۶ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش۱۰ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریالی دستگاه های قاچاق کشف شده در این مدت افزود: پلیس براساس قانون، همچنان با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور، برخورد قاطع کرده و با تمرکز بر اقتصاد اسلامی، از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت همگانی و امنيت جامعه اسلامی بهره خواهد برد.