کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی عامل کاهش تصادفات جاده ای

کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی عامل کاهش تصادفات جاده ای
بهمن 29, 1400
226 بازدید

معاون استانداری مرکزی: کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی عامل کاهش تصادفات جاده ای   اراک– کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی و برخورد قانونی با متخلفین؛ موثرترین گام‌های بازدارنده تصادفات جاده‌ای است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در هشتمین نشست […]

معاون استانداری مرکزی:

کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی عامل کاهش تصادفات جاده ای

 

اراک– کنترل سرعت خودروهای عبوری به صورت هوشمند و فیزیکی و برخورد قانونی با متخلفین؛ موثرترین گام‌های بازدارنده تصادفات جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در هشتمین نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی با بیان مطلب بالا گفت: گام دوم در توسعه زیرساخت‌های مدیریت هوشمند راه‌ها و ثبت تخلفات رانندگی؛ تجهیز تمامی سامانه های ثبت تخلفات سرعت به سیستم محاسبه میانگین سرعت است که باید با جدیت تمام پیگیری و در اسرع وقت تحقق پیدا کند.

مهدی زند وکیلی با بیان اینکه راه های استان مرکزی از لحاظ برخورداری از تجهیزات و سامانه‌های کنترل هوشمندو دوربین های ثبت تخلفات از وضعیت قابل قبولی برخوردار است؛ افزود: طبق پیگیری‌های به عمل آمده روند توسعه زیرساخت‌های مدیریت هوشمند راه ها در استان مرکزی همچنان ادامه دارد و سامانه‌های جدید به زودی به این چرخه افزوده خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی و دبیر کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی نیز گفت: با پیگیری های به عمل آمده در ماه‌های اخیر؛ کد پلیس برای ۲۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت اخذ شده و تعداد ۱۶ سامانه دیگر نیز در مرحله نهایی برای رسیدن به بهره‌برداری است.

مهرداد جهانی اظهار کرد: هم اکنون ۳۴۵ کیلومتر از راههای استان مرکزی مجهز به سیستم روشنایی طولی است که شامل ۲۹ درصد از مجموعه طول راه‌های اصلی؛ بزرگراه و آزادراه استان مرکزی می شود.