کوتاهی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر جایز نیست

کوتاهی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر جایز نیست
دی 2, 1400
510 بازدید

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی: کوتاهی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر جایز نیست اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر نباید کوتاهی کرد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمدرضا توحید نژاد در آیین تکریم و […]

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی:

کوتاهی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر جایز نیست

اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر نباید کوتاهی کرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمدرضا توحید نژاد در آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اراک؛ جایگاه ستاد شاهد در دانشگاه‌ها را مهم عنوان کرد و افزود: با تمام توان در جهت بسترسازی مشکلات احتمالی این عزیزان باید تلاش کرد.

وی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های بنیاد بر مبنای نیاز سنجی ایثارگران طراحی و اجرایی می شود و در این راستا به دنبال تحقق رضایت حداکثری ایثارگران هستیم.

در این آیین از زحمات محمد جواد نصیری مسئول سابق ستاد امور شاهد و ایثارگران که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است؛ تقدیر شد و خورشید ثامنی به عنوان مسئول جدید ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد.
همچنین در این مراسم از کتاب زندگینامه شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک رونمایی شد. این کتاب توسط عسگر اکبری عضو هیئت علمی واحد اراک گردآوری و نگارش شده است.