گذشتن از سد آلومینیوم برای هیچ تیمی آسان نیست

گذشتن از سد آلومینیوم برای هیچ تیمی آسان نیست
آذر 8, 1400
480 بازدید

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: گذشتن از سد آلومینیوم برای هیچ تیمی آسان نیست اراک– سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت؛ گذشتن از سد تیم آلومینیوم اراک سخت است. نمی‌توان به آسانی در تقابل با آلومینیوم به ۳ امتیاز دست یافت. البته ما هم برای برد و کسب امتیاز مصمم و آماده هستیم. به گزارش […]

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد:
گذشتن از سد آلومینیوم برای هیچ تیمی آسان نیست

اراک– سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت؛ گذشتن از سد تیم آلومینیوم اراک سخت است. نمی‌توان به آسانی در تقابل با آلومینیوم به ۳ امتیاز دست یافت. البته ما هم برای برد و کسب امتیاز مصمم و آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی فردا مقابل تیم آلومینیوم اراک؛ اظهار کرد: آلومینیوم در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوب کسب کرده است. البته ما هم تیمی هستیم که در رقابت‌ها خوب ظاهر شده‌ایم. تنها تیمی هستیم که در جدول بازی مساوی نداریم یا بردیم یا باختیم که در این دیدار نیز منتظر برد هستیم.
وی افزود: چراکه اعتقاد ما بر این است که ۳ امتیاز برای بالا آمدن در جدول خیلی به ما کمک می کند.

تارتار خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط سال گذشته ذوب‌آهن؛ خیلی دوست داریم که توی جدول صعود داشته و نسبت به سال گذشته در شرایط بهتر و مطلوب‌تر قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: تیم آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده ایم. می‌دانیم آلومینیوم از اشتباهات که تیم حریف انجام می‌دهد نهایت بهره را می‌برد و به گل می‌رسد. ما توی تمرین ها روی این تکنیک کار کرده ایم امیدواریم بچه ها فردا در تقابل آلومینیوم روز کم اشتباهی را داشته باشند تا بتوانیم به هدفمان که کسب امتیاز ۳ امتیاز است برسیم. البته هر دو تیم محتاط بازی میکنند به هرحال آلومینیوم صدرنشین، در حال حاضر نیست از کورس عقب بماند برای کسب سه امتیاز بازی می کند ما هم با توجه به باخت هفته قبل در برابر فولاد خیلی مصمم هستیم که با به دست آوردن ۳ امتیاز بیرون خانه جبران مافات کنیم.