۱۷ طرح عمرانی آموزشی تجهیز و به حوزه آموزشی استان مرکزی تحویل شد

۱۷ طرح عمرانی آموزشی تجهیز و به حوزه آموزشی استان مرکزی تحویل شد
آبان 18, 1400
437 بازدید

مدیرکل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی: ۱۷ طرح عمرانی آموزشی تجهیز و به حوزه آموزشی استان مرکزی تحویل شد اراک– مدیرکل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از تحویل ۱۱ هزار و ۹۲۰ متر مربع فضای آموزشی در نیمه نخست سال جاری در قالب ۱۷ طرح عمرانی به اداره کل آموزش و […]

مدیرکل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی:
۱۷ طرح عمرانی آموزشی تجهیز و به حوزه آموزشی استان مرکزی تحویل شد

اراک– مدیرکل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از تحویل ۱۱ هزار و ۹۲۰ متر مربع فضای آموزشی در نیمه نخست سال جاری در قالب ۱۷ طرح عمرانی به اداره کل آموزش و پرورش در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ حسین محمدی در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی دراراک؛ اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۹۱ کلاس درس به عرصه علم آموزی استان مرکزی افزوده شده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد طرح‌های تحویل شده؛ نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد؛ افزود: روند پیشبرد عملیات اجرایی طرح های آموزشی استان مرکزی؛ هر ۱۰ روز یک طرح؛ هر هفته حدود ۴ کلاس درس و هر روز ۷۴ متر بوده است.
وی بیان داشت: خیران مدرسه ساز در بیست و دومین جشنواره این استان ۴۲ تعهد به ارزش بیش از ۷۰۵ میلیارد ریال برای کمک به بهبود زیرساخت های آموزشی متقبل شدند؛ که این شاخص در قیاس با جشنواره قبلی؛ ۷۹ درصد رشد را دارد.
محمدی گفت: ۸۵۰ میلیون ریال تعهد به‌صورت روزانه از بیست و دومین جشنوراه خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی تاکنون در استان ایجاد شده‌ است.

وی از افزایش ۱۸۶ درصدی تعهدات خیران مدرسه ساز استان مرکزی در جشنواره بیست و دوم نسبت به جشنوراه بیستم خبرداد و افزود: ۱۷۷ میلیارد ریال تعهد در جشنواره بیستم خیران مدرسه‌ساز استان ایجاد شده‌ بود.

در پایان این آیین با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش و  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از خیران مدرسه ساز استان تقدیر شد.