۲۷صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده در حوزه حمایت از ورزش محقق نشد

۲۷صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده در حوزه حمایت از ورزش محقق نشد
آبان 2, 1400
435 بازدید

مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی عنوان کرد: ۲۷صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده در حوزه حمایت از ورزش محقق نشد اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مدیران برخی از دستگاه‌ها در بحث تخصیص اعتبار ۲۷صدم درصد از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در حمایت از ورزش تعلل کردند. به […]

مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی عنوان کرد:
۲۷صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده در حوزه حمایت از ورزش محقق نشد

اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مدیران برخی از دستگاه‌ها در بحث تخصیص اعتبار ۲۷صدم درصد از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در حمایت از ورزش تعلل کردند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ عابد حقدادی در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی در تفرش اظهار کرد: در دو سال اخیر از این محل ۵ تا ۷ درصد برای حمایت از حوزه ورزش پرداخت شده است ومحدودیت‌های در این راستا ایجاد کردند که زیبنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های آشتیان؛ تفرش و فراهان علیرغم محدودیت های که وجود دارد؛ اما از تلاش و همکاری کاشته نشده است.

وی افزود: در شهرستان تفرش ۳۲ هیأت ورزشی؛ آشتیان ۱۸ هیأت ورزشی و در فراهان نیز ۲۲ هیأت ورزشی فعال هستند.

وی ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته تفرش یک هزار و ۵۰۰ نفر؛ آشتیان ۶۰۰ نفر و فراهان نیز یک هزار و ۲۰۰ نفر پیش از شروع کرونا بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: امید است با توجه به اینکه هیأت های ورزشی استان در دو سال اخیر با محدودیت‌های مواجه شده‌اند؛ با تعامل و همکاری مقام عالی وزارت اقدامات موثری در این راستا صورت گیرد.