۳۹ هکتار از اراضی ملی تفرش رفع تصرف شد

آذر 9, 1400
419 بازدید

۳۹ هکتار از اراضی ملی تفرش رفع تصرف شد اراک– رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش گفت: ۳۹ هکتار از اراضی ملی و طبیعی این شهرستان امسال در قالب هفت پرونده و به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی اداره […]

۳۹ هکتار از اراضی ملی تفرش رفع تصرف شد

اراک– رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش گفت: ۳۹ هکتار از اراضی ملی و طبیعی این شهرستان امسال در قالب هفت پرونده و به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی مجتبی مومن افزود: این تصرف‌ها به‌صورت شخم کردن، ایجاد شیار، ابنیه، فنس‌کشی و کشت و کار غیرمجاز انجام شده بود که با دستور قضایی از دست متصرفان خارج شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش گفت: فرهنگ‌سازی، تقویت واحدهای گشت و مراقبت و تجهیز پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی و همکاری به موقع مردم و ساکنان از جمله اقدامات در کاهش تصرف اراضی ملی است.

مومن اظهار کرد: منابع طبیعی و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطع است و از مردم درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه تصرف غیرقانونی در اراضی ملی مراتب را از طریق سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.