۶۰ درصد سنگ کشور در محلات تولید می‌شود

۶۰ درصد سنگ کشور در محلات تولید می‌شود
دی 8, 1400
472 بازدید

مدیرکل تعاون و کار استان مرکزی: ۶۰ درصد سنگ کشور در محلات تولید می‌شود اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ گفت: ۶۰ درصد از مجموع تولیدات سنگ کشور در شهرستان محلات تولید می‌شود. سام دلیری در حاشیه بازدید از شرکت سینا سنگ محلات در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار […]

مدیرکل تعاون و کار استان مرکزی:

۶۰ درصد سنگ کشور در محلات تولید می‌شود

اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ گفت: ۶۰ درصد از مجموع تولیدات سنگ کشور در شهرستان محلات تولید می‌شود.


سام دلیری در حاشیه بازدید از شرکت سینا سنگ محلات در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: سنگ از جمله بخش های مهم اقتصادی شهرستان محلات است و در سال‌های اخیر پیشرفت‌ خوبی در این حوزه در منطقه اتفاق افتاده و تاثیر اقتصادی مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه محلات دارای معادن غنی سنگ های معدنی است؛ افزود: ۶۰ درصد از مجموع تولید سنگ کشور مربوط به شهرستان محلات است.

وی خاطرنشان کرد: افزون‌بر ۱۴۰ معدن فعال و شماری کارخانجات فرآوری صنعت سنگ در محلات وجود دارد که این مهم شهرستان را به قطب صنعت سنگ کشور تبدبل کرده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی قابل حل است و در آینده نه چندان دور شاهد مرتفع شدن بسیاری از موانع و تاثیر در تولید خواهیم بود.