۶۸ نفردر ارتباط با جرایم مرتبط با سرقت ومواد مخدر در۴۸ساعت گذشته در مرکزی دستگیرشدند

آبان 22, 1400
429 بازدید

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد؛ ۶۸ نفردر ارتباط با جرایم مرتبط با سرقت ومواد مخدر در۴۸ساعت گذشته در مرکزی دستگیرشدند اراک– جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات های ۴۸ ساعت گذشته پلیس استان بیش از ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۸ نفر در رابطه با جرایم مرتبط با سرقت […]

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد؛
۶۸ نفردر ارتباط با جرایم مرتبط با سرقت ومواد مخدر در۴۸ساعت گذشته در مرکزی دستگیرشدند

اراک– جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات های ۴۸ ساعت گذشته پلیس استان بیش از ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۸ نفر در رابطه با جرایم مرتبط با سرقت و مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سرهنگ “یوسف سپهوند” جانشین فرمانده انتظامی استان مركزي به اقدامات پليس استان در دستگيري سارقان، طي ۴۸ ساعت گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در اين عمليات ها، تعداد ۳۱ سارق دستگير و در اعترافاتشان ۷۵ فقره انواع سرقت كشف و اموال كشف شده به مالباختگان تحويل شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عمليات ها همچنين۳۷ نفر در خصوص جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگير و مقدار تقريبي ۷۰ كيلو و ۴۶۹ گرم انواع مواد مخدر نیز از آنها کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی ادامه داد: در اين عملیات ها، انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد و ۲۸۰ ميليون ریال از قاچاقچیان کالا کشف، ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۵ قاچاقچي نيز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی و نیز تداوم داشتن اجرای طرح هاي مختلف امنيت بخش پليس افزود: سامانه ‌تلفنی ۱۱۰ در تمامي ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به شهروندان عزيز و دريافت گزارش ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنيت اجتماعي و برخورد با هنجارشكنان است.