۹ کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور های مواصلاتی استان مرکزی

مهر 27, 1400
409 بازدید

۹ کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور های مواصلاتی استان مرکزی اراک– رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۳ کشته و ۶ مجروح داشت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سرهنگ محمد پور شمس اظهار کرد: در نخستین تصادف رانندگی، بر اثر برخورد یک […]

۹ کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور های مواصلاتی استان مرکزی

اراک– رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۳ کشته و ۶ مجروح داشت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سرهنگ محمد پور شمس اظهار کرد: در نخستین تصادف رانندگی، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه تریلی در محور خمین- الیگودرز، راننده و ۳ سرنشین خودرو مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از گذشت اندک زمانی، راننده خودروی پراید در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

وی بیان داشت: از سوی كارشناس تصادفات پليس راه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید” علت این حادثه رانندگی بیان شده است.

سرهنگ پور شمس اظهار افزود: در دیگر سانحه رانندگي بر اثر واژگونی يك دستگاه خودروي سواری پژو ۲۰۶ در محور روستایی مرزیجران- هزاوه واقع در شهرستان اراک، رخ داد، که در این حادثه رانندگی، یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: كارشناس تصادفات پليس راه، علت این سانحه رانندگی را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو بیان کرد.

پورشمس بیان داشت: سومین حادثه رانندگی روز گذشته نیز در محور قدیم ساوه- تهران به وقوع پیوست که در این تصادف دلخراش، راننده خودرو مجروح و تنها سرنشين آن بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی، در پایان با تأکید بر هوشیاری کامل و رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی افراد درهنگام رانندگی در سطح معابر برون شهری افزود: کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو علت این سانحه رانندگی بیان کرده است.