فعالیت ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم کشاورزان در استان مرکزی

مرداد 8, 1401
150 بازدید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مرکزی: فعالیت ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم کشاورزان در استان مرکزی   اراک– پایگاه خبری چشم براه: ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم برای تسهیل در خرید و خدمات رسانی به کشاورزان در استان مرکزی فعال است و گندم‌کاران تا پایان فصل خرید نسبت به تحویل محصولات خود به این مراکز […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مرکزی:

فعالیت ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم کشاورزان در استان مرکزی

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم برای تسهیل در خرید و خدمات رسانی به کشاورزان در استان مرکزی فعال است و گندم‌کاران تا پایان فصل خرید نسبت به تحویل محصولات خود به این مراکز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در نشست کارگروه خرید غلات و دانه های روغنی این استان با بیان مطلب بالا گفت: خرید تضمینی گندم از ابتدای خرداد ماه امسال در استان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

غلامرضا ملکی افزود: هماهنگی برای افزایش تعاملات برای خرید گندم در سال جاری انجام و این روند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تاکنون بالغ بر ۱۴۰ هزار تن گندم خریداری شده؛ که حدود ۹۰ درصد بیشتر از سال گذشته است. و ۲۵ هزار تن گندم نیز امسال به سایر استان های کشور صادر شده است.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی، گندم های تحویلی به سیلوها از نظر کیفی بهبود حاصل شده، و بهتر از سال گذشته است.