پیام تبریک سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

مرداد 17, 1401
111 بازدید

پیام تبریک سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار   اراک –پایگاه خبری چشم براه: سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛ این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفته است. در این پیام که متن آن از سوی روابط‌عمومی این اداره کل در اختیار پایگاه […]

پیام تبریک سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛ این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفته است. در این پیام که متن آن از سوی روابط‌عمومی این اداره کل در اختیار پایگاه خبری چشم براه قرار گرفت؛ آمده است:
روز خبرنگار روز گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی است.
هفدهم مردادماه هر سال یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.

این قشر فرهیخته را باید به راستی تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک و تهنیت به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، از زحمات و همراهی بی دریغ اصحاب قلم و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی استان مرکزی که در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و خدمات سربازان بنام عرصه بهداشت و سلامت تلاش می نمایند، تشکر و قدردانی نموده، سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
محمد فتاحی
سرپرست اداره کل مپزشکی استان مرکزی