نیمه نخست سال جاری؛ ۸۹۰ نفر در حوادث مختلف استان مرکزی آسیب‌دیدند

نیمه نخست سال جاری؛ ۸۹۰ نفر در حوادث مختلف استان مرکزی آسیب‌دیدند
مهر 3, 1400
464 بازدید

  اراک– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۸۹۰ نفر در حوادث مختلف استان مرکزی آسیب دیدند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، علیرضا محمودی اظهار کرد: از این رقم حوادث؛ ۲۰۹ نفر از حادثه دیدگان با همکاری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی […]

 

اراک– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۸۹۰ نفر در حوادث مختلف استان مرکزی آسیب دیدند.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، علیرضا محمودی اظهار کرد: از این رقم حوادث؛ ۲۰۹ نفر از حادثه دیدگان با همکاری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای پیگیری درمانی به مراکز بیمارستان انتقال یافتند و ۹۲ نفر نیز از خدمات درمان و امداد سرپایی بهره مند شدند.
وی با اشاره به اینکه طی مدت همین بازه زمانی بالغ بر ۳۵۰ حادثه مختلف از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی امدادرسانی شده است؛ افزود: از ۳۵۰ حادثه مختلف به وقوع پیوسته که ۲۴۱ مورد این حوادث جاده ای؛ ۲ مورد تصادف شهری؛ ۱۹ مورد حادثه کوهستانی؛ یک مورد آتش سوزی؛ ۷۴ مورد خدمات حضوری؛ ۱۲ مورد نیز سوانح در اماکن صنعتی و کارگاهی و یک مورد نیز امدادرسانی در ریزش آوار بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۶ عملیات فنی نیز در این مدت از سوی نجاتگران و امدادگران استان مرکزی انجام شده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.