همزمان با هفته دفاع مقدس، ۴۰ واحدمسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، ۴۰ واحدمسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد
مهر 3, 1400
383 بازدید

  اراک– همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ واحد مسکونی مددجویی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی تحویل شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه در آیین نمادین یک واحد از ۴۰ واحد مسکن مددجویی که در شهرستان شازند برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت؛ اهم فعالیت‌های کمیته […]

 

اراک– همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ واحد مسکونی مددجویی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی تحویل شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه در آیین نمادین یک واحد از ۴۰ واحد مسکن مددجویی که در شهرستان شازند برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت؛ اهم فعالیت‌های کمیته امداد رسیدگی به فقرا ، نیازمندان و کمک به رفع محرومیت است و کمک به نیازمندان ، کار خیر برای بهترین بندگان خداست.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های این قشر ولی نعمت وارثان واقعی انقلاب هستند ، گفت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود ،انقلاب را انقلاب مستضعفان عنوان و بر حمایت و دستگیری از محرومین و رسیدگی به فقرا بسیار تأکید کردند.
وی افزود: دشمنان از اقدامات سپاه ، بسیج وکمیته امداد و هرگونه اقدامی در جهت کمک به نیازمندان عصبانی هستند و تلاش در جهت رفع محرومیت خار چشمی بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
مدیر کل کمیته امداد استان، با بیان اینکه خیران و مردم نوع دوست استان مرکزی ۲۵۲ میلیارد تومان در سال گذشته به نیازمندان کمک کردند ، گفت: خیران در ۶ ماه امسال ۱۵۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که علی رغم مشکلات به نسبت مشابه سال گذشته در ۶ ماه این میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد ۴۲ هزار حامی حمایت از کودکان ایتام و نیازمندان را عهده‌دار هستند که به نسبت سال گذشته رشد صد درصد رشد داشته است .
وی اضافه کرد: کمک‌های نقدی این حامیان به صورت مستقیم ماهیانه به حساب فرزندان معنویشان واریز می شود.