نماینده مردم محلات و دلیجان عنوان کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان باعث تحرک مجلس می شود

نماینده مردم محلات و دلیجان عنوان کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان باعث تحرک مجلس می شود
مهر 6, 1400
100 بازدید

  اراک– نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طرح شفافیت باعث ارتقا کارایی مجلس می شود و انتظار می رود قطار این طرح در مجلس یازدهم به ایستگاه برسد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از موج دلیجان سلیمی اظهارداشت: شفافیت سامان بسیاری از مسائل در مجلس […]

 

اراک– نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طرح شفافیت باعث ارتقا کارایی مجلس می شود و انتظار می رود قطار این طرح در مجلس یازدهم به ایستگاه برسد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از موج دلیجان سلیمی اظهارداشت: شفافیت سامان بسیاری از مسائل در مجلس می شود و از یک سو منشاء تحرک در مجلس خواهد شد و از سویی دیگر موجب می شود نمایندگان با مطالعه وارد موضوعات در صحن و کمیسیون ها شوند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون ها نیز علنی می شود، خاطرنشان کرد: با حضور صدا و سیما در کمیسیون ها و پخش جلسات، کارایی کمیسیون ها به شدت بالا می رود. طبق طرح مذکور مصوبات جلسات هیات رئیسه نیز در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.

سلیمی عنوان کرد: بر اساس طرح شفافیت مشخص می شود هر نماینده ای چه رایی داده است و آیا در رای گیری شرکت کرده یا خیر؛ این کار باعث می شود مردم در زمان انتخابات مجلس، نماینده خود را درست تر و دقیق تر انتخاب کنند.

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: طرح شفافیت باعث ارتقا کارایی مجلس می شود و انتظار می رود قطار این طرح در مجلس یازدهم به ایستگاه برسد و ثمرات شیرین آن را ببنیم.