رشد ۱۹۷ درصدی سرانه پرداخت حامیان ایتام استان مرکزی

رشد ۱۹۷ درصدی سرانه پرداخت حامیان ایتام استان مرکزی
مهر 6, 1400
156 بازدید

  اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، از رشد ۱۹۷ درصدی سرانه پرداخت حامیان ایتام استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی پارسال خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه مجید مومنی در دیدار با جمعی از خانواده های ایتام زیر پوشش حمایت کمیته امداد که با حضور استاندار […]

 

اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، از رشد ۱۹۷ درصدی سرانه پرداخت حامیان ایتام استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه مجید مومنی در دیدار با جمعی از خانواده های ایتام زیر پوشش حمایت کمیته امداد که با حضور استاندار مرکزی دراراک برگزار شد، گفت: در نیمه نخست سال گذشته سرانه پرداخت حامیان ایتام ۵۱۰ هزار تومان بود. در نیمه نخست سال جاری این مبلغ با رشد ۱۹۷ درصدی به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: در ۶ ماهه سال گذشته سرانه پرداخت حامیان به فرزندان مشمول طرح محسنین ۲۰۹ هزار تومان بود ؛ در ۶ ماهه نخست امسال با رشد ۱۹۶ درصدی این رقم به ۴۰۹ هزار تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه کل کمک حامیان در ۶ ماهه سال گذشته ۱۱ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان بوده اظهار داشت: با لطف خداوند متعال، عنایت امام جمعه؛ استاندار؛معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، همکاری دستگاه ها و فرمانداران در پویش ایران مهربان و تلاشهای امدادگران استان در پویش ایران مهربان این رقم با ۱۹۱ درصد رشد به ۲۲ میلیارد و میلیون تومان۱۰۰ افزایش یافت.

وی از کسب رتبه دوم کشوری در پویش ایران مهربان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۵۶۵ نفر از ایتام و محسنین توسط حامیان حمایت می شوند؛ در سال گذشته ‌۲۱ هزار نفر حامی حمایت از ایتام را عهده دار بودند امسال تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به ۴۱ هزار نفر افزایش یافته است.