گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در زرندیه

گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در زرندیه
بهمن 17, 1401
92 بازدید

رئیس میراث فرهنگی زرندیه: گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در زرندیه اراک–پایگاه خبری چشم براه: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زرندیه از گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث […]

رئیس میراث فرهنگی زرندیه:

گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در زرندیه

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زرندیه از گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، زهرا رنجبر با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی برپا شد، گفت: در این نمایشگاه هفت هنرمند صنایع دستی تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دهه فجر ۱۴۰۱ شهرستان زرندیه، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، مسابقات، محافل قرآنی، نمایشگاهه صنایع‌دستی و … با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی و … ترتیب داده شده است که برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی فجر از جمله این برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه صنایع‌دستی، غرفه طراحی و نقاشی، خوشنویسی، روزشمار انقلاب، گرافیک و آثار هنری، قرآن و  ایستگاه نقاشی از جمله غرفه‌های نمایشگاه است.
رنجبر اضافه کرد: این نمایشگاه در ایام دهه فجر دایر است و علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند تا روز ۲۲ بهمن همه روزه  از ساعت ۸ الی ۵ عصر برای بازدید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه مراجعه کنند.