کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خنداب

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خنداب
مهر 10, 1400
416 بازدید

  اراک–فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در بازرسی از یک دامداری در یکی از مناطق اطرف خنداب ۱۷ دستگاه اسخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه سرهنگ سعید گودرزی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال در یک واحد دامداری مطلع […]

 

اراک–فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در بازرسی از یک دامداری در یکی از مناطق اطرف خنداب ۱۷ دستگاه اسخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه سرهنگ سعید گودرزی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال در یک واحد دامداری مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از شناسايي اين واحد دامداری و با هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازديد از این محل، موفق به کشف تعداد ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق فاقد هر گونه مدارك معتبر قانونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در پایان با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها:,