رئیس هیأت گلف استان مرکزی انتخاب شد

رئیس هیأت گلف استان مرکزی انتخاب شد
مهر 11, 1400
655 بازدید

  اراک– مجمع انتخابات رئیس هیأت گلف استان مرکزی با هدف انتخاب رئیس جدید این هیأت در اراک برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، این مجمع با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و با توجه به تفویض اختیار از سوی رئیس فدراسیون با حضور اعضای مجمع برگزار شد و محسن […]

 

اراک– مجمع انتخابات رئیس هیأت گلف استان مرکزی با هدف انتخاب رئیس جدید این هیأت در اراک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، این مجمع با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و با توجه به تفویض اختیار از سوی رئیس فدراسیون با حضور اعضای مجمع برگزار شد و محسن صفری با اکثریت آرا برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت گلف استان مرکزی انتخاب شد.


بر اساس این گزارش، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مجمع اظهار کرد: انتظار می رود رئیس جدید هیأت گلف با بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان و ارتباط تنگاتنگ با بخش خصوصی که از زمین گلف برخوردار هستند، در توسعه و گسترش این ورزش تلاش کند.
حقدادی خاطرنشان کرد: برای ترویج ورزش گلف در استان ظرفیت و پتانسیل خوبی در بخش خصوصی به ویژه در زیرساخت‌های وجود دارد. که باید با مدیریت از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و ترویج ورزش استفاده کرد.

وی ادامه داد: البته رئیس هیأت جدید، آموزش را با هدف افزایش مربیان و داوران و ارتقای دانش آنان در برنامه داشته باشد. به هر حال این ورزش به تلاش و فعالیت و همدلی بیش از گذشته نیاز دارد.

برچسب‌ها: