۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد

۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد
خرداد 11, 1402
111 بازدید

۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد اراک –پایگاه خبری چشم براه: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی؛ گفت: ۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در جریان بازدید از تاسیسات بین راهی استان کشف و ضبط شد. به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به […]

۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی؛ گفت: ۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در جریان بازدید از تاسیسات بین راهی استان کشف و ضبط شد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسن حسینی با اشاره به تشکیل گشت مشترکی با حضور ادارات حمل و نقل جاده ای، بهداشت، استانداری، ستاد اقامه نماز، میراث فرهنگی، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی به منظور نظارت بر تاسیسات بین راهی اظهار کرد: همزمان با سفرهای تعطیلات پیش رو نظارت های مشترک بر تاسیسات خدمات رسان به مسافران و زائران امام راحل(ره) آغاز شده است و تا پایان تعطیلات به صورت ویژه و شبانه روزی انجام می شود؛ خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی‌های انجام شده بیش از ۳۰۰ قلم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط شد و پس از صورت جلسه افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
حسینی با اشاره به اینکه بازدید روز گذشته در محور اراک- سلفچگان و ساوه بود اضافه کرد: در جریان این بازدید به ۳ واحد تذکر کتبی داده شد و همچنین منجر به پلمپ شدن یک واحد به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی شد.
وی گفت: این نظارت ها با هدف کنترل کیفیت خدمات، نرخ‌های مصوب و امنیت زائران و مسافران در تاسیسات گردشگری بین راهی است و اجرای این طرح تا پایان تعطیلات به صورت ویژه ادامه دارد.