کاهش ۴۴ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی

کاهش ۴۴ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی
خرداد 16, 1402
146 بازدید

مدیرکل کار مرکزی خبر داد؛ کاهش ۴۴ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی اراک– پایگاه خبری چشم‌براه: مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه […]

مدیرکل کار مرکزی خبر داد؛

کاهش ۴۴ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی

اراک– پایگاه خبری چشم‌براه:
مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ؛جمشید امیدی افزود: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان از ۳۰۲ نفر در اردیبهشت ماه سال گذشته به ۱۶۷ نفر در اردیبهشت‌ماه امسال رسید.
وی بیان کرد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز از ۹ واحد در اردیبهشت‌ماه سال گذشته به چهار واحد در مدت مشابه امسال رسیده که بیانگر کاهش ۵۵ درصدی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: گام‌های بلندی در دولت سیزدهم برای حل مشکلات کارگری این استان برداشته شده که با توفیقات خوبی نیز همراه بوده است.
امیدی بیان کرد: امید است به زودی و در سایه تلاش‌ها و پیگیری‌های مختلف مسایل کارگری، هیچ واحد و کارگر دارای حقوق معوق در استان مرکزی وجود نداشته باشد.