مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی: تقویت اقتصاد محلی عامل جلوگیری مهاجرت روستائیان به شهرها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:  تقویت اقتصاد محلی عامل جلوگیری مهاجرت روستائیان به شهرها
مهر 13, 1400
1043 بازدید

  اراک– مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تقویت اقتصاد محلی وایجاد کسب وکار در مناطق روستائی وتقویت مشارکت مردم در روستاها، عامل جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهرها است. بهزاد سام دلیری در آستانه ۱۵ مهرماه روز روستاها و عشایر در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، اظهار کرد: ایجاد […]

 

اراک– مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تقویت اقتصاد محلی وایجاد کسب وکار در مناطق روستائی وتقویت مشارکت مردم در روستاها، عامل جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهرها است.

بهزاد سام دلیری در آستانه ۱۵ مهرماه روز روستاها و عشایر در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و تقویت میزان مشارکت مردم در مناطق روستایی موجب جلوگیری فراستی روستاییان به شهرها می شود.

وی ادامه داد: اقامتگاه‌های گردشگری در روستاها نیز می‌تواند عامل موفقیت در آینده روستا و اشتغال زایی ساکنان در روستاها باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید این پتانسیل را دارد که روستاها را به سمت اشتغال زایی ببرد. چرا که رویکردش عملیاتی کردن هر خانه یک کارخانه در روستاها است.

وی بیان داشت: تلاش می‌کنیم منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح روستای بدون بیکار را جامعه عمل بپوشانیم.

سام دلیری ادامه داد: در همین راستا صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد مالی حامی کسب و کارهای خرد و کوچک و اتصال آنها به کسب و کارهای بزرگ از جمله گردشگری می‌تواند اشتغال در روستا را ایجاد و حفظ کند.

برچسب‌ها: