استان مرکزی میزبان معاون وزیر ورزش و جوانان

استان مرکزی میزبان معاون وزیر ورزش و جوانان
مهر 16, 1400
595 بازدید

  اراک– مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، از سفر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به استان مرکزی خبر داد. عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه با اشاره به اینکه علیرضا عاصم یوسفی برای بازدید از پروژه ها و اماکن ورزشی به این […]

 

اراک– مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، از سفر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به استان مرکزی خبر داد.

عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه با اشاره به اینکه علیرضا عاصم یوسفی برای بازدید از پروژه ها و اماکن ورزشی به این استان سفر خواهد کرد، اظهار داشت: مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژهای ورزشی روز شنبه هفدهم ماه جاری(فردا) طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در استان مرکزی حضور پیدا می کند.

وی افزود: پروژه های اماکن ورزشی، اراک، کمیجان و خنداب مورد بازدید قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: بازدید از پروژه‌های، دهکده المپیک، استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره)، پیست اسکیت ۲۲ بهمن؛ سالن ۳۰۰۰ نفری و مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک و… از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استان مرکزی است.