برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک
آبان 15, 1402
91 بازدید

مدیر کل صمت استان مرکزی خبر داد؛ برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک اراک –پایگاه خبری چشم براه: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک اشاره کرد و از به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردهای صنعتی تولیدی کشور در این نمایشگاه خبر داد. به […]

مدیر کل صمت استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در اراک اشاره کرد و از به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردهای صنعتی تولیدی کشور در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری چشم براه، علی جودکی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ واحد صنعتی برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرکزی– اراک اعلام آمادگی کردند گفت: شرکت های بزرگ و کوچک از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، البرز و همچنین پالایشگاه ، پتروشیمی ایرالکو ،ماشین‌سازی، هپکو، آذرآب و… جدیدترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۳۰ آبان آغاز و تا سوم آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاهی بین المللی استان مرکزی اراک برگزار می‌شود، فضای نمایشگاه را ۱۵ هزار متر مربع در قالب ۱۰ هزار متر مربع فضای باز اعلام کرد.
مدیر کل صمت استان مرکزی خاطرنشان کرد: دعوت از مقامات کشوری؛ سفرای کشورهای مختلف و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی با هماهنگی اداره کل صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی اراک از دیگر فعالیت‌های انجام شده در راستای غنای بیشتری نمایشگاه است.
به گفته جودکی، همچنین در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی– اراک؛ برگزاری سمینار و دوره‌های آموزشی مرتبط با نیازهای صنعتگران نیز تدارک دیده شده است.