جوان ۱۸ ساله در ساوه به قتل رسید/قاتل دستگیر شد

جوان ۱۸ ساله در ساوه به قتل رسید/قاتل دستگیر شد
مهر 17, 1400
706 بازدید

  اراک– فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از قتل جوان ۱۸ ساله در شب تولدش توسط یکی از دوستانش خبر داد و گفت: قاتل که جوانی ۱۷ ساله است، ۸ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه! سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت: در حدود ساعت ۲ بامداد امروز […]

 

اراک– فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از قتل جوان ۱۸ ساله در شب تولدش توسط یکی از دوستانش خبر داد و گفت: قاتل که جوانی ۱۷ ساله است، ۸ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه! سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت: در حدود ساعت ۲ بامداد امروز ، در پي قتل جوان ۱۸ ساله، با ضربات چاقو در یک میهمانی در يكي از محله هاي شهرستان ساوه، تيمي زبده متشکل از كارآگاهان پليس آگاهي، بررسي هاي تخصصي را براي موضوع آغاز كردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شروع تحقيقات پليس، قاتل كه جوانی ۱۷ ساله و از دوستان مقتول بود شناسايي و حدود ۸ ساعت پس از ارتکاب قتل در شهرستان ساوه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت:‌ در تكميل تحقيقات از فرد دستگير شده، مشخص شد که قاتل در شب میهمانی تولد یکی از دوستانش به علت نامعلومی با وی درگیر شده و دوستش را به قتل رسانده است.

سرهنگ عیسی آبادی با بیان ادامه تحقیقات پلیس خاطر نشان كرد: متهم دستگير شده در اين عمليات براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها: