توسعه سلامت و بهداشت و روان و توانمندسازی جامعه ایثارگران در اولویت قرار دارد

مهر 19, 1400
607 بازدید

  اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شکوفایی اجتماعی، توسعه سلامت و بهداشت و روان و توانمندسازی جامعه ایثارگران از اهداف مهم است. محمدرضا توحیدنژاد در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری دیدار و دلجویی از ۴ هزارو ۱۸۵ خانواده های شهید […]

 

اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شکوفایی اجتماعی، توسعه سلامت و بهداشت و روان و توانمندسازی جامعه ایثارگران از اهداف مهم است.

محمدرضا توحیدنژاد در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری دیدار و دلجویی از ۴ هزارو ۱۸۵ خانواده های شهید و ایثارگران استان مرکزی انجام شد.

وی افزود: به خاطر اهمیت و عظمتی که این خانواده ها دارند، و با توجه به شیوع ویروس کرونا، این دیدارها با عزیزان متوقف نشد و به طور مستمر و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری شد.

توحیدنژاد، شکوفایی اجتماعی، توسعه سلامت وبهداشت و روان و توانمندی جامعه ایثارگران را از اهداف مهم اداره مددکاری و مشاوران عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۴ هزارو ۱۸۵ دیدار حضوری و ۷ هزارو۸۶۴ ارتباط تلفنی با جامعه هدف در قالب طرح سپاس، ارائه ۸۱۲ جلسه خدمات مددکاری فردی، بهره‌مندی بیش از یک هزار و ۲۹۴ نفر از آموزش های حضوری و غیرحضوری در قالب کلاس های آموزشی خانواده، ارائه ۸۱۲ جلسه مشاوره های فردی، گروهی تلفنی و روانپزشکی در مراکز و دفاتر مشاوره شاهد و ایثارگران و… همه نشان از تلاش و کوشش همکاران برای رفاه حال جامعه ایثارگران را دارد.

برچسب‌ها: