اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی زیر نظر رییس جمهور نیست!

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی زیر نظر رییس جمهور نیست!
مهر 14, 1403
68 بازدید

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی زیر نظر رییس جمهور نیست! معاون ورزشی تحمیل شده به اداره کل ورزش و جوانان که باوجود نیروهای تخصصی با دانش و تجربه داخل وزارت ورزش از اموزشو پرورش مامور شد و در دولت قبل توانست حکم معاونت ورزشی ،مهمترین معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی […]

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی زیر نظر رییس جمهور نیست!

معاون ورزشی تحمیل شده به اداره کل ورزش و جوانان که باوجود نیروهای تخصصی با دانش و تجربه داخل وزارت ورزش از اموزشو پرورش مامور شد و در دولت قبل توانست حکم معاونت ورزشی ،مهمترین معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی را بگیرد؛ ایشان که بعنوان هوادار با بودجه بسیج ورزشکاران به قطر سفر کرده بود از خبرنگار چشم براه شکایت کرد.

البته این شکایت با عناوین متعدد و بخاطر توییتی با متن “”حدود ۲۰ نفر با معرفی اداره ‎#ورزش‌و‌جوانان ‎#استان_مرکزی به قطر سفر کردند.

اقای مسیح قائم مقامی که تازگیا از خارج اداره مامور و معاون شده هم خودش رو مهمون ‎#قطر کرده است.

از هر استانی ۲۰ نفر برده باشن که خیلی بیشتر هست و کمِ کم ۴۰ میلیون خرجش شده باشه ۲۴ میلیارد هزینه ‎#بوقچی کردن.”” و با شکایت اداره کل ورزش و جوانان اتفاق افتاد.

 

دادیار پرونده با استناد به یک استعلام که خرج سفر را بسیج ورزشکاران داده نه اداره کل ورزش و جوانان ،خبرنگار چشم به راه را محکوم به پرداخت جریمه نقدی و …کرد .

با اینکه اصلاً در توییت صحبتی از مادر خرج سفر اقایونی که “لگد به گربه نزده‌ بودند”(استعاره از بازی فوتبال)و به قطر سفر کردند، نشده بود، دادیار به استعلام خود استناد کرد.

در تمام اخبار عیناً ذکر شده بود که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خرج هواداران را پرداخت کرده‌اند اما با شکایت ورزش و جوانان مشخص شد که اینطور نبوده است !

با همه اینها کاری نداریم، رییس جمهور منتخب مردم دکتر مسعود پزشکیان در ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ در جواب درخواست انجمن روزنامه نگارن ایران به تمام ادارات دولتی دستور داد تا شکایات خود از خبرنگاران پس بگیرند ، اما اداره کل ورزش و جوانان برای دهن کجی به دستور رییس جمهور و تسویه حساب های سیاسی با قید فوریت اقدام به گرفتن اجراییه کردند .

متاسفانه انتصاب مدیر کل و معاون تحمیل شده ورزش و جوانان استان مرکزی از خارج نیروهای وزارت ورزش پاشنه اشیل دولت سابق در استان مرکزی بود که باید هرچه زودتر(قبل از انتصاب استاندار) این اشتباه تصحیح و اداره کل با نیروهای متخصص و با دانش وتجربه وزارت ورزش اداره شود.