آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید الاحداث محلات در ماه آینده

آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید الاحداث محلات در ماه آینده
مهر 22, 1400
465 بازدید

مدیر شبکه بهداشت محلات خبر داد آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید الاحداث محلات در ماه آینده محلات– مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید واقع در بلوار شهید چمران کوی حجت محلات در ماه آینده خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ دکتر قلیچ خانی در […]

مدیر شبکه بهداشت محلات خبر داد
آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید الاحداث محلات در ماه آینده

محلات– مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید واقع در بلوار شهید چمران کوی حجت محلات در ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ دکتر قلیچ خانی در نشست بررسی مشکلات و معضلات شبکه بهداشت و درمان با حضور اعضای شورای اسلامی محلات اظهار کرد: به زودی با پیگیری های نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های شبکه بهداشت ودرمان دستگاه ام آی آر شهید تهیه خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ بررسی وضعیت راه اندازی داروخانه بیمارستان امام خمینی؛ کمبود و مشکلات بهداشت و درمان در شهر نیمور و روستاها؛ کمبود پزشک عمومی و متخصص و کادر درمان در شهرستان؛ پیگیری ساخت بیمارستان جدیدالاحداث بلوار شهید چمران کوی حجت و خرید دستگاه ام آی آر و… از جمله مواردی بود که توسط اعضای شورای اسلامی شهرستان محلات که از مطالبات مردم این شهرستان است طرح موضوع شد. در این ارتباط مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در موارد ذکر شده مطالبی بیان داشت و پیگیری رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.