منش پهلوانی و جوانمردی این سرمایه ارزشمند در جامعه گسترش پیدا کند

منش پهلوانی و جوانمردی این سرمایه ارزشمند در جامعه گسترش پیدا کند
مهر 23, 1400
451 بازدید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: منش پهلوانی و جوانمردی این سرمایه ارزشمند در جامعه گسترش پیدا کند اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منش پهلوانی و جوانمردی در جامعه گسترش پیدا کند چرا که نهادینه شدن منش پهلوانی و جوانمردی سرمایه ارزشمند در جامعه است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه […]

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
منش پهلوانی و جوانمردی این سرمایه ارزشمند در جامعه گسترش پیدا کند

اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منش پهلوانی و جوانمردی در جامعه گسترش پیدا کند چرا که نهادینه شدن منش پهلوانی و جوانمردی سرمایه ارزشمند در جامعه است.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ‌در آئین به تجلیل ازمروجین فرهنگ پهلوانی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که در روز خانه متقین اراک برگزار شد؛ اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ و منش پهلوانی و جوانمردی در لایه های مختلف جامعه سرمایه شمند به شمار می‌رود.
وی افزود: جانمایه اخلاق و محور کارهای خیرخواهانه و موثر بر جوانمردی و احترام استوار است که در منش پهلوانی از اصول مهم می باشد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه تمرکز بر سازندگی و توسعه کشور به معنای واقعی در سایه وحدت؛ انسجام؛ تعهد و وجدان کاری تحقق پیدا می‌کند افزود: ورزش در ایجاد همگرایی؛ تقویت روحیه کاری و ایجاد نشاط و پویایی جسمی و ذهنی اثرگذار است و باید روز به روز گسترش پیدا کنند.

گفتنی است در پایان از مروجین فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای و سبزپوشان نیروی انتظامی تجلیل شد. همچنین از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی لوح سپاس به تیمور همتی رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی و تنی از خانواده‌های شهدا اعطا شد.