اجرای عملیات آسفالت راه روستایی «فلاور» شهرستان محلات  

اجرای عملیات آسفالت راه روستایی «فلاور» شهرستان محلات   
مهر 25, 1400
467 بازدید

معاون راهداری وحمل نقل جاده ای استان مرکزی خبرداد، اجرای عملیات آسفالت راه روستایی «فلاور» شهرستان محلات اراک–معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای دو لایه آسفالت سطحی در راه روستایی قلاور شهرستان محلات خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل […]

معاون راهداری وحمل نقل جاده ای استان مرکزی خبرداد،
اجرای عملیات آسفالت راه روستایی «فلاور» شهرستان محلات

اراک–معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای دو لایه آسفالت سطحی در راه روستایی قلاور شهرستان محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، محمد محسنی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های روستاها و تلاش برای محرومیت زدایی با هدف توانمندسازی حیات روستایی و برقراری رفاه اجتماعی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در راستای انجام رسالت سازمانی خود در خصوص ساخت راه‌های روستایی گام ارزشمند و موثری برای برخورداری روستائیان از راهی ایمن و مطلوب در استان برداشته است.

وی با اشاره با اینکه، این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر طول اجرا خواهد شد تا کاربران این محور از راهی ایمن و مطلوب بهره‌مند شوند، افزود: اجرای دو لايه آسفالت سطحی در محور قلاور با اعتباری افزون بر ۶۴۰۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه ساخت راه‌های روستایی شهرستان محلات اقدامات خوبی بعمل آمده است که می‌توان به بهره‌برداری از پروژه آسفالت سطحی راه روستایی چهل رز به یکه چاه بطول ۱۰ کیلومتر اشاره کرد.

به گفته معاون فنی وراه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی، روستاهای استان مرکزی از لحاظ برخورداری از راه آسفالته نسبت به میانگین کشوری در سطح بالاتری قرار دارد که بر اساس تحلیل داده‌ها و بررسی آمارهای کشوری، و برهمین اساس، بیش از ۸۵ درصد از راه‌های روستایی استان بصورت آسفالته است که این میزان در کشور برابر با ۷۰ درصد است.

محسنی در پایان ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه‌های هدف در راستای اجرای رسالت سازمانی در آینده‌ای نزدیک برخورداری روستاهای استان مرکزی از راه آسفالته به بالای ۹۰ درصد ارتقا خواهد یافت.