احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک

احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک
مهر 26, 1400
619 بازدید

استاندار استان مرکزی خبرداد، احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک اراک– استاندار مرکزی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان این استان در اراک از ساخت خوابگاه دانشجویی این دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع از سوی خیر مدرسه ساز خبر داد. به گزارش […]

استاندار استان مرکزی خبرداد،
احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک

اراک– استاندار مرکزی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان این استان در اراک از ساخت خوابگاه دانشجویی این دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع از سوی خیر مدرسه ساز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه سید علی آقازاده در این نشست افزود: دانشگاه فرهنگیان این استان با کمبود ۵۳۰ تخت خوابگاهی مواجه است که این کمبود باید با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود تخت خوابگاهی برای این مجموعه آموزش عالی در سال تحصیلی جاری با همراهی سایر بخش‌ها و با اختصاص فضاهای موجود استان جبران شود اظهار کرد: می طلبد که دانشگاه فرهنگیان کشور با تامین منابع مالی مناسب برای تکمیل این طرح تا مهرماه سال آینده پای کار بیاید و با راه اندازی این مجموعه کمبود تخت های خوابگاهی تامین شود.