تقابل پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال در مشهد/ با طناب خطیبی به چاه نروید

مهر 27, 1400
450 بازدید

یدالله رحمتعلی، دبیرسرویس خبر سایت خبری چشم به راه تقابل پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال در مشهد/ با طناب خطیبی به چاه نروید اراک– فصل جدید بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور شروع می شود. در فصل […]

یدالله رحمتعلی، دبیرسرویس خبر سایت خبری چشم به راه

تقابل پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال در مشهد/ با طناب خطیبی به چاه نروید

اراک– فصل جدید بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور شروع می شود.

در فصل جدید و هفته اول پنج دیدار برگزار می‌شود. در این هفته پدیده مشهد میزبان آلومینیوم اراک است. و تقابل دو تیم ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پیگیری می شود.
در فصل جدید بیست و یکمین دوره، دومین سال حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر است. نماینده اراکی ها فصل گذشته با مربیگری رسول خطیبی نامش در لیست لیگ برتری ها ثبت شد و این مربی سرشناس وکاربلد تا نیمه های فصل همراه آلومینیوم بود و همچنان رهبری تیم را برعهده داشت. اما ناگهان در نیمه راه تیم آلومینیوم را رها کرد و رهبری تیم همشهری های خود یعنی تراکتور تبریز را برعهده گرفت و به جای خطیبی منصوریان از میان گزینه ها هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت.

منصوریان وارد حاشیه شد

اما منصوریان به جهت وارد شدن به حاشیه نتوانست به درستی تیم را هدایت کند و در اواخر کار یکباره آلومینیوم از رده های سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط کرد. البته مدیرعامل آن دوره نیز موجب شد تا تیم در شرایط نامطلوب قرار بگیرد.
در نهایت در فصل جدید حمید محرابیان به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و رسول خطیبی به عنوان سرمربی کار را آغاز کردند.

نظر کارشناسان فوتبال

البته برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند، با توجه به حرکتی که رسول خطیبی در نیمه راه کرد و تیم آلومینیوم را که خوب نتیجه می‌گرفت رها کرد و از این بابت لطمه سنگینی به تیم وارد آورد، حضور مجددش به عنوان سرمربی به صلاح نیست و به اصطلاح دوباره نباید با طناب خطیبی به چاه رفت. البته تغییر و تحول زیادی هم در ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته اتفاق افتاده است.

خطیبی مردانه تیم آلومینیوم را رهبری کند

به هر تقدیر باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل جدید خطیبی و شاگردانش شرایط آلومینیوم را چگونه ساماندهی می‌کنند و امیدواریم خطیبی به بهانه‌های واهی کار را در نیمه راه رها نکند و مردانه برای ارتقای آلومینیوم که برایش زحمت زیاد کشیده شده وخون دلها خورده شده و هویت اراکی هااست، تلاش کند.

گفتنی است، هفته دوم بیست و یکمین دوره لیگ برتر، یکشنبه دوم آبان ماه پیگیری می‌شود. دراین هفته تیم آلومینیوم اراک میزبان فولاد خوزستان است و مسابقه رأس ساعت ۱۸ در
ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک گزار می‌شود.

عدم تعامل مدیریت جدید باشگاه آلومینیوم با رسانه ها

نکته دیگر اینکه، در فصل گذشته با تلاش مدیر روابط عمومی ورسانه ای فعال آن دوره، تا شروع مسابقات فصل چندین نشست هم اندیشی با حضور ورزشی نویسان ونشست خبری برگزار شد که برروند مسابقات بسیار تأثیر مثبت داشت. اما متاسفانه این روند سازنده در این فصل اتفاق نیفتاد، گویا مدیریت جدید اعتقادی به تعامل با رسانه ها ندارند!؟

مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می شود

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد: بیست ویکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، قطعأ بدون حضور تماشگران برگزار می شود.
سهیل مهدی افزود: اما تلاش هستیم تا در صورت بهبود شرایط اوضاع و صدور مجوز از سوی مراجع ذی ربط شاهد حضور مجدد تماشگران در ورزشگاه باشیم. هرچند دراین رابطه زمان دقیقی بری باز گشت تماشگران مشخص نیست.

یدالله رحمتعلی دبیر سرویس خبر، سایت خبری چشم به راه

برچسب‌ها: