شوراهای اسلامی کار بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی

شوراهای اسلامی کار بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی
مهر 28, 1400
432 بازدید

شوراهای اسلامی کار بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تشکیلات کارگری به ویژه شوراهای اسلامی کار به عنوان بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی به شمار می روند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سام دلیری در نشست شوراهای اسلامی کار؛ شرکت‌های واگن پارس؛ کمباین و […]

شوراهای اسلامی کار بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی

اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تشکیلات کارگری به ویژه شوراهای اسلامی کار به عنوان بازوان قدرتمند مدیران واحدهای تولیدی به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سام دلیری در نشست شوراهای اسلامی کار؛ شرکت‌های واگن پارس؛ کمباین و احیا صنعت با اشاره به اینکه رفاه کارگران و دفاع از کارگران در اولویت برنامه های وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی قرار دارد افزود: شوراهای اسلامی کار می‌توانند مشاوران امین برای کارگران و کارفرمایان در جهت پیشبرد اهداف کارگاه ها باشند و برای افزایش بهره وری و ایجاد محیطی امن و آرام تلاش کنند.

دلیری با بیان اینکه هم افزایی تشکلات کارگری و کارفرمایان برای تقویت جامعه کار و تولید موثر است؛ خاطرنشان کرد: چنانچه این دو قشر عظیم دوشادوش یکدیگر حرکت کنند بستر مناسب برای اجرای صحیح قانون کار در جامعه مهیا می‌شود.