پیگیری توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت کمیته امداد

پیگیری توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت کمیته امداد
مهر 28, 1400
463 بازدید

پیگیری توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت کمیته امداد اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: روند پیگیری اشتغال مددجویان با هدف توانمندسازی آنان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ مجید مومنی در آیین تحویل کمک بسته های تحصیلی اهدایی بانک تجارت؛ با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده‌سازان میهن […]

پیگیری توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت کمیته امداد

اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: روند پیگیری اشتغال مددجویان با هدف توانمندسازی آنان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ مجید مومنی در آیین تحویل کمک بسته های تحصیلی اهدایی بانک تجارت؛ با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند؛ اظهار کرد: امیدواریم این آینده‌سازان ادامه دهنده راه شهدا در مسیر خدمت به کشور باشند

وی اساس و شالوده فعالیت‌های کمیته امداد را اقدامات فرهنگی عنوان و افزود کرد: بعد از بستر سازی فرهنگی اشتغال و توانمندسازی مددجویان مهم ترین اولویت کمیته امداد است.

وی ضمن تشکر از اقدامات بانک تجارت در کمک به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت ، اظهار داشت: بانک تجارت استان در راستای مسئولیت اجتماعی با پرداخت تسهیلات اشتغال سهم قابل توجهی در کمک به خودکفایی نیازمندان داشته است.

وی از حمایت کمیته امداد از ۱۲ هزار دانش آموز در قالب تبصره ۱۴ و مددجویی خبر داد و افزود: از تمامی خیران که با کمیته امداد برای کمک به این دانش آموزان همراهی کردند تشکر می کنم.

‌به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سلطانی ،مدیر شعب بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع آینده سازان ایران اسلامی ، اظهار داشت: بانک تجارت در راستای مسئولیت اجتماعی تاکنون ۴۶ مدرسه در سطح کشور ساخته است و هوشمند سازی ۷۶ مدرسه توسط این بانک انجام شده است.

وی خدمت به دانش آموزان را افتخاری برای بانک تجارت عنوان کرد و گفت: ساخت سه مدرسه در سطح استان از برنامه های این بانک است.

گفتنی است ، این برنامه با همکاری بانک تجارت و کمیته امداد اراک منطقه دو با هدف تشویق به مسئولیت اجتماعی انجام شد