انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی کمیته امدا و ورزش وجوانان استان مرکزی

انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی کمیته امدا و ورزش وجوانان استان مرکزی
مهر 28, 1400
417 بازدید

انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی کمیته امدا و ورزش وجوانان استان مرکزی اراک–مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی ، از انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی فی مابین این ادار ه کل و کمیته امدا استان مرکزی خبرداد. عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم به راه اظهار کرد: این تفاهمنامه با هدف توسعه فرهنگ ورزش و […]

انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی کمیته امدا و ورزش وجوانان استان مرکزی

اراک–مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی ، از انعقاد تفاهمنامه فرهنگی ورزشی فی مابین این ادار ه کل و کمیته امدا استان مرکزی خبرداد.

عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم به راه اظهار کرد: این تفاهمنامه با هدف توسعه فرهنگ ورزش و فعال کردن رشته های ورزشی موردنیاز مددجویان باهماهنگی هیأت های ورزشی امضاء شد
حقدادی با اشاره به لزوم خدمت رسانی مسئولان به محرومان ونیازمندان جامعه افزود: برگزاری سمینار و کارگاه های علمی و آموزشی برای رشد وتوسعه علمی،فرهنگی و ورزشی و گسترش اخلاق ورزشی و فضایل دینی در بین جوانان و ورزشکاران تحت حمایت این نهاد از اهداف این تفاهم نامه است.
وی فراهم کردن امکانات و بهره مندی از امکانات و تاسیسات طرفین و حمایت از طرح های پژوهشی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از افزایش کمی و کیفی سمن ها ، برگزاری کلاس های آموزشی وارائه مشاوره ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خبر دادو گفت: در راستای اجرای این تفاهم نامه مقرر شد کارگروه مشترکی با عضویت نمایندگی از سوی هر یک از طرفین حداکثر یک هفته پس از انعقاد تفاهم نامه تعیین و به صورت مکتوب معرفی شوند تا کلیه توافقات حاصله بین نمایندگان شرکت کننده در جلسات تنظیم و به تایید مقامات ذی صلاح رسیده و اجرایی گردد.

حقدادی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل کمیته امداد امام (ره) و معاونین ایشان در راستای انعقاد این تفاهم نامه همکاری اظهارداشت : این اداره کل نیز انشالله بتواند با تمام توان و ظرفیت های موجود خود با همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت های فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی ،پژوهشی،آموزشی،اشتغال و کارآفرینی و امور رفاهی در چهارچوب قوانین و مقررات با اداره کل کمیته امدادامام (ره) تلاش خود را انجام داده و قدمی کوچک در این راه خداپسندانه بردارد.

برچسب‌ها: