کشف و شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان در دستور کار قرار گیرد

کشف و شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان در دستور کار قرار گیرد
مهر 30, 1400
494 بازدید

معاون وزیر ورزش و جوانان: کشف و شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان در دستور کار قرار گیرد اراک– معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: استان مرکزی در حوزه ورزش و دیگر حوزه ها از استعدادهای خوبی برخوردار است؛ کشف استعداد ها در ورزش بانوان و رشد آنان در اولویت ورزش بانوان قرار گیرد. […]

معاون وزیر ورزش و جوانان:
کشف و شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان در دستور کار قرار گیرد

اراک– معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: استان مرکزی در حوزه ورزش و دیگر حوزه ها از استعدادهای خوبی برخوردار است؛ کشف استعداد ها در ورزش بانوان و رشد آنان در اولویت ورزش بانوان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ کاظم پور در نشست با بانوان و نخبگان ورزش استان مرکزی در اراک اظهار کرد: استان مرکزی خاستگاه نخبگان در حوزه های مختلف فرهنگی؛ اجتماعی؛ دینی و ورزشی است و توجه به این استعدادها و پرورش آنان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در سال‌های اخیر به ورزش بانوان توجه شده است؛ و همین امر باعث گردیده که ما در صحنه های بین المللی و رقابت‌های جهانی شاهد حضور پررنگ بانوان باشیم. البته این کافی نیست و بیش از این در حوزه قهرمانی و ورزش همگانی بانوان باید کار شود. چرا که در حوزه ورزش بانوان از استعدادهای خوب برخوردار هستیم و البته برای شهرستان ها نیز باید زیرساخت‌های ورزشی و اماکن مورد نیاز ورزش بانوان مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری بانوان ورزشکار و هیأت های ورزشی استان مرکزی به حق است و این وظیفه ماست که با ارتباط بیشتر در تامین خواسته های هیأت های ورزشی استان تلاش کنیم که این مهم نیز در برنامه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مهین علی بخشی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان هم ضمن ارائه گزارش از عملکرد هیأت های ورزشی بانوان و ورزش بانوان استان مرکزی؛ موضوع اعتبارات و امکانات را مهمترین مشکل ورزش بانوان استان عنوان کرد و افزود: ورودیه های سنگین فدراسیون‌ها و عدم استقبال اسپانسرهای خصوصی از تیم های حوزه بانوان از دیگر مشکلاتی است که ورزش بانوان را درگیر کرده است.
وی عدم استقلال تصمیم گیری در حوزه ورزش بانوان را از دیگر مشکلات عنوان کرد و افزود: این روند موجب کندی در کار شده است.