اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش‎‌آموزی در استان مرکزی

اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش‎‌آموزی در استان مرکزی
آبان 8, 1400
237 بازدید

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش‎‌آموزی در استان مرکزی اراک– جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی سال جاری بالغ بر ۴۵۰ برنامه در استان مرکزی اجرا می شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سرهنگ عسگری در نشست […]

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:
اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش‎‌آموزی در استان مرکزی

اراک– جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی سال جاری بالغ بر ۴۵۰ برنامه در استان مرکزی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سرهنگ عسگری در نشست اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی؛ افزود: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی سال جاری؛ اجرای بالغ بر ۴۵۰برنامه در قالب ۱۲ عنوان دراستان مرکزی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
وی اظهارداشت: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تقویت و ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، تقویت امید به آینده و حاکم کردن نشاط انقلابی در بین جوانان و نوجوانان از جملا اهداف مهم برنامه های بسیج دانش آموزی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان مرکزی بیش از ۱۲ عنوان به تعداد ۴۵۰ برنامه در نظر گرفته شده که مهمترین آنها راه اندازی پویش های ملی است به طور مثال در پویش نوجوان پلاس دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی و اسلامی به تهیه تولیدات کلیپی در قالب استندآپ، لب‌آهنگ، مجری‌گری، گویندگی، دوبله طنز و جدی و فیلم کوتاه اقدام کنند و به بهترین آثار جوایزی تقدیم می شود.