استان از لحاظ کنترل بیماری کرونا در شرایط مناسب قرار دارد

استان از لحاظ کنترل بیماری کرونا در شرایط مناسب قرار دارد
آبان 9, 1400
413 بازدید

استاندار مرکزی اعلام کرد: استان از لحاظ کنترل بیماری کرونا در شرایط مناسب قرار دارد اراک– استاندار مرکزی گفت: شرایط و وضعیت استان مرکزی به لحاظ بیماری کرونا مناسب است و بیش از ۵۳ درصد از شهروندان بالای ۱۲ سال هر دو نوبت و ۸۵ درصد از مردم نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. […]

استاندار مرکزی اعلام کرد:
استان از لحاظ کنترل بیماری کرونا در شرایط مناسب قرار دارد

اراک– استاندار مرکزی گفت: شرایط و وضعیت استان مرکزی به لحاظ بیماری کرونا مناسب است و بیش از ۵۳ درصد از شهروندان بالای ۱۲ سال هر دو نوبت و ۸۵ درصد از مردم نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید علی آقازاده روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی؛ افزود: این استان به لحاظ انجام واکسیناسیون جز سه استان اول کشور و بالاتر از میانگین کشوری است که این مهم نتیجه تلاش حوزه درمان تعامل دستگاه ها و هماهنگ مردم است.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در زمینه اقتصاد و درآمدهای غیرنفتی در سال جاری افزود: امسال درآمدهای غیرنفتی این استان بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

وی ادامه داد: با این روند و شتاب پیش‌بینی می‌شود میزان درآمد زایی استان مرکزی تا پایان سال جاری به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برسد.
به گفته آقازاده؛ درآمدهای ناشی از جذب سرمایه گذاری خارجی در استان بیش از ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون دلار است.